Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 16 maart 2022

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering KBO Ede.

U bent allen van harte uitgenodigd op onze Algemene Ledenvergadering in de Open Hof op woensdagmiddag 16 maart a.s.
met aansluitend ca. 15.30 uur een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en een drankje.
De zaal is open vanaf 13.30 uur. Aanmelden is niet nodig.
Op deze woensdag kunt u in de Open Hof ook uw stem uitbrengen voor de verkiezing van de leden van de gemeenteraad.
Ons idee is om u in de gelegenheid te stellen om beide activiteiten te combineren. Indien u daar behoefte aan hebt, ook als u alleen de vergadering wilt bezoeken, kunnen wij ervoor zorgen dat u wordt opgehaald (voor 14.00 uur) en weer thuis gebracht (na 15.30 uur). U kunt vooraf een afspraak maken (telefoon 0318 – 63 89 50 of 06 – 19 02 11 19) indien u van de vervoersservice gebruik wilt maken.